äntligen hemma -.-'

sitter här vid datorn, med älsklingen i min famn samtidigt som han äter, så sitter och skriver med en hand vilket är lite krångligt men det går :) det enda jag tänker på är att jag håller hans huvud rätt för vill inte skada honom :o så jag skriver väääääldigt långsamt :)

jag kom hem för ungefär en och en halvtimme sedan, och var otroligt hungrig med tanke på att frukost var det enda jag hade ätit. resan till sjukhuset gick bra äve´n om jag inte har en barnvagn... DU HÖRDE RÄTT! no stroller :o min syster beställde den IGÅR -.-' så vi åkte spårvagn och buss med bilbarnstolen.

hihi, första gången han åker buss <3

 

hos läkaren gick det bra, han har gått upp i vikt vilket är bra :) fast samtidigt vill jag inte eftersom att jag inte vill att han ska växa upp :( han är såå sööt som han är! nu väger han 2860 gram efter fem dagar, tjockis ! xD han ville verkligen inte vägas, när jag lade honom på vågen började han skrika helt hysteriskt, plus att han var helt naken vilket gjorde att han frös. men när han fick på sig kläder och lite mat blev han lugn igen och somnade :). hörseltestet gick mindre bra. på vänster öra var det bra men på höger öra var det inte så bra :/. läkaren sa att han hade en trång hörselgång och att det kunde bero på att et fortf fanns kvar fosterfett. eller störningar, alltså att han gjorde ljud ifrån sig.

 

efter läkarbesöket åkte jag till mölndal med min kusin för att besöka svensk direktreklam, vilket tog lång tid. det värsta för mig, var att min lilla älskling inte var med mig :'( han följde med min mamma hem för det blåste så mycket och för att jag inte har någon barnvagn! det kändes sååå konstigt, för han har varit i min mage i nio månader och så är han sedan så långt bort :/ det längsta han har varit från mig är andra sidan rummet och nu var han i göteborg och jag i mölndal. jag kunde inte sluta tänka på honom, men mamma ringde flera gånger och sa att han fortfarande sov, vilket lugnade ner mitt hjärta :) jag var borta i två timmar innan jag var hemma :o och sov fortf. men vaknade sedan och grät asmkt för hans bjöla var full, ew :P men mamma bytta på honom snabbt och nu sitter vi här :) men nu får jag fortsätta med det jag gör, skriver senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0