vad har egentligen hänt?

hej igen, lämnade precis lillen i sin lilla säng :). så söt mitt lilla under är!
men jo, vad har hänt under dessa vecdkor egentligen ?

först och främst var jag i ullared den 27 september, på lördagen med min storasyster och storebror. vi köpte saker till bebisen, och hittade massor med söta saker :D tyvärr så kan man inte köpa allt -.-'
oturligt nog hittade jag inte mitt bankkort morgonen då vi skulle åka och min bror skulle komma klockan nio på morgonen. jag började leta vid tjugo i nio och när klockan var fem över hade jag fortfarande inte hittat den. då var min bror framme. jag var tvungen att fortsätta leta eftersom att jag behövde mitt bankkort :omen hittade det inte :( jag kunde inte heller be min mamma om pengar eftersom att min lillebror hade tappat bort sin mobil kvällen innan så han och min mamma var ute och letade efter den just då jag letade efter mitt bankkort. min bror höll på att tappa sitt tålamod eftersom att jag skulle vara klar NIO men nu var klockan tjugo över... när klockan var tjugo över kom mamma hem, ÄNTLIGEN! så hon gav mig tusen kr, jag hade runt 530 kr i plånboken plus en rikskupong på 50 kr som jag hade fått från gratisbio.se. det är en sida som man samlar ihop poäng och sedan byter ut poängen mot presentkort eller biobiljetter och biomeny :) om du vill bli medlem så kan du bli det geom att kopiera denna länken: http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=194995

här är presentkortet jag fick förresten :)


iallafall, vi kom iväg tillslut och hittade massor med saker. jag köpte massor till bebisen och en tröja till mig själv, som min bror betalade då. här är sakerna, fast det man inte kan se på bilden är örngottet, lakanet, överkastet, påslakanet, mobilen och nallen som jag oxå köpte eftersom att det är nerbäddat i hans säng :)

herregud, detta har tagit tre timmar för mig att skriva :o jag borde nog skynda på...

 

bilden tog jag precis, tröjan hittade jag inte men struntsamma :)

en vecka senare gick jag och min kompis marcela till en IFK-Mjölby match. hade med mig en fet påse med godis medan vi satt och njöt av matchen. först var vi lite sena tack vare spårvagnarna -.-' och när vi väl var framme letade vi i en evighet efter våra platser :o efter ett tag hittade vi , och då var det tjugo min kvar på första halvlek :p här är vi :)

 

jag hade tydligen tagit en bild på sängen och allt annat som jag hade tagit igår xD här är den:

men nu måste jag sova, skaa försöka vakna tidigt för att fortsätta skriva. då får ni veta vilket kön det är :).

godnatt ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0