ÄNTLIGEN !

efter hundra tusen miljontals år så fungerar min dator igen ! alltså så mycket jag har längtat efter att få skriva här :o massor med saker har hänt , minns inte direkt allting med ska försöka skriva ner det mesta ;)

first of all, så slutade jag skolan den 21 juni, jag vet väldigt sent var det men det var ändå ganska okej. innan jag slutade skolan hade vi bal, som var AWESOME! bilder kommer troligen upp senare, alla bilder ligger på skolans hemsida fast behöver lösenordet för att kunna komma in. min kompis har troligen fortf kvar lösenordet så bilderna kommer komma upp när som helst :). dagen efter skolavslutningen började jag sommarjobba på min skola, sån fixarlag höll jag på med. det var faktiskt väldigt roligt, tyckte jag iaf :) första dagen fick vi städa och städa och städa. det är inget problem för mig att städa, fast det blev jobbigt när nrj spelade samma låtar om och om igen, det var så irriterande! fast jag tänkte på pengarna jag tjänade in och att de var för mit barn, så jag fortsatte att kämpa vidare. när varje hörn av skolan var städad och varje bänk var avtorkad fick vi äntligen göra någonting som jag hade längtat efter - måla! det gillade jag att göra, fast det blev så enformigt och armen tröttnade efter att man hade målat i tre dagar i streck men som sagt, jag gjorde det för mitt barn :) jag jobbade unde två veckor, och under de två veckorna var det ändå ganska soft. vi fick oftast sluta mycket tidigare än vad vi egentligen skulle göra, om jag tänker efter så var det faktiskt så varje dag! vi började nio varje dag och skulle egentligen sluta klockan 3 men slutade runt ett till halv två, vår handledare tyckte att vi var så duktiga :) plus att vår handledare också var vår ungdomsledare som jobbar på den skolan, så vi känner henne väl.

eftersom att det är så sent så borde jag avsluta nu, kom oxå hem från sjukhuset idag. varför var jag där? jo, det återkommer jag med när jag har vaknat :) vill oxå hemskt gärna visa upp ultraljudsbilderna som jag gjorde när jag var i vecka 19!!! det gör jag när jag vaknar :D tiden går verkligen fort, är redan i vecka 33 nu :o det har alltså gått 32 fulla veckor, vilker är huge! jag laddar upp en bild på min mage när jag vaknar och en liten text om vad som händer där inne :)

jag fortsätter imorgon, eller idag tekniskt sett xD godnatt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0