är någon vaken?

godkväll :p fick inte datorn förrän nu, otroligt jobbigt -.-'
guess what, jag hade inget prov i måndags! provet är tydligen nästa måndag :) fast jag får fortsätta att plugga ändå.
jag ville bara skriva ett litet inlägg så att ni inte tror att jag har glömt bort er innan jag går&lägger mig ;)

igår (klockan är ju över 12 :p) har jag varit i skolan som vanligt, men var bara på första lektionen som var samhällskunskap. jag träffade min vänta-barngrupp på mölndals sjukhus efter den lektionen för att kolla hur förlossningssalarna och bb ser ut. jag fick testa på lustgas, vilket var awesome xD jag kände mig heeelt snurrig och blev otroligt fnittig. jag vet vad jag ska använda när bebisen kommer iaf :P

jag har också vilat väldigt mycket och sedan pluggat med matte, vilket har varit ganska chill men ändå svårt. seriöst, varför var regeringen tvungen till att ändra skolsystemet!? matte 1 är både matte a, b och lite c! :o vill bara bränna boken -.-' fast det är ändå skönt att veta att jag får börja om ettan igen :) då har jag ju redan gått igenom allt :D

men nu ska jag sova iaf, det är skolfotografering idag, är asnervös! jag vet inte vad jag ska ha på mig :/ men hittar säkert någonting :) ska försöka skriva senare innan jag drar till skolan, godnatt så länge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0