vet , skulle skriva igår :/

hejhej !
jag skulle fortsätta att skriva igår, JAG VET, fast min familj kollade på filmer på datorn under hela natten så jag fick aldrig chansen till det -.-' jag längtar tills jag får köpa min skoldator, då har jag hur mycket tid som helst till att skriva :) jag åt också precis nyss, fufu som är en ghaniansk maträtt, och pluggade på kemi innan eftersom att jag har prov på det imorgon så därför skrev jag inte tidigare xD

jag bakade ju en tartiafme bourdaloue igår, den blev inte klar tills fem i 12 igår :o fast lyckades ta ett par bilder på den :)


ser den inte mumsig ut!?

iaf, nu måste jag fortsätta plugga så jag klarar provet imorgon. jag får fortsätta skriva sen.
see you later, alligator ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0