ville bara skriva ett litet inlägg

hejhej ! jag vet , jag skulle fortsätta skriva fast gjorde aldrig det :( har varit så otroligt sjuk, men nu är jag frisk igen ;)

ville bara skriva ett litet inlägg innan jag gick och lade mig, både jag och bebisen mår bra och imorgon ska vi träffa barnmorskan för att lyssna på bebisens hjärta. jag ääälskar verkligen det tickande ljudet ! jag längtar så otroligt mycket efter min lilla bebis och kan snart inte vänta längre, men belöningen efter all väntan är åtminstonde priceless <3
men iaaaaf, ska sova nu :) är astrött!

but before i go to bed,
here's my little sunshine (:

älsklingen under v. 19

 

underbara bilder som jag precis scannade in :) men nu måste jag sova, godnatt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0